A4daagse

WIJ KIJKEN UIT NAAR DE AVOND4DAAGSE VAN 2024

starttijd di-wo-do: 10 km 18:00 uur, starttijd vrijdag 10 km 17:30 uur
starttijd di-wo-do:   5 km 18:15 uur, starttijd vrijdag   5 km 18:30 uur

Ook al een jarenlange traditie, het vertrek en de aankomst van de lopers van de Avond4daagse in Velserbroek.
Na de coronaperiode konden wij
in 2022 weer voor de 12e keer met ruim duizend kinderen en ouderen door Velserbroek en de ruime groene omgeving lopen.

Wij vertrekken én finishen dit jaar weer van het ons vertrouwde Vestingplein in het hart van Velserbroek.

Alle voorbereidingen worden tijdig in gang gezet, zoals de instructies voor de scholen, het reserveren van de muziekbands, het aanvragen van de benodigde vergunningen, enzovoorts.

Wij houden u via onze Facebookpagina

op de hoogte van de juiste en meest recente  informatie.

Onze dank gaat nu al uit naar de vele vrijwilligers die belangeloos hun diensten aanbieden om deze dagen tot een goed en veilig einde te brengen.

U kunt zich nog opgeven als vrijwilliger, neem snel contact op met mailadres:  vrijwilligers@dorpsverenigingvelserbroek.nl en meldt u aan als vrijwilliger, ehbo'er of verkeersregelaar.

Wij nemen snel contact met u op over de mogelijkheden binnen onze vereniging.

Ook kunt u na 18:00 uur bellen met de voorzitter, Jacqueline Staats op mobiel 06-53765275

Een kort filmpje over de medailles