Groep 8 Disco

GROEP 8 DISCO SEIZOEN 2023 - 2024

GROEP-8-DISCO

In Jongerencentrum De Koe

Voor het schooljaar 2023 - 2024 is het weer mogelijk voor Dorpsvereniging Velserbroek om de Groep-8-Disco te organiseren.

Ook dit seizoen zullen we met een passysteem werken waarbij elke groep 8 leerling zich kan registreren om naar de Groep 8 Disco te kunnen.

Deze pas is voorzien van een NFC-chip, waarbij de noodzakelijke gegevens opgeslagen zijn in ons beveiligd computersysteem.  De opslag van alle  gegevens, waaronder een pasfoto, voldoen aan de vereisten van de AVG, zoals verwoord in ons Privacy Statement .

Alleen leerlingen uit groep 8 van de basisscholen uit Velserbroek hebben de mogelijkheid een pas aan te vragen. Dit systeem voorkomt dat er leerlingen van andere groepen de disco kunnen betreden en zorgt voor een snellere en betere doorstroming bij de entree.

Het inschrijfformulier zal via de scholen worden verspreid. De juiste data voor de disco worden gepubliceerd zodra deze bekend zijn.

Formulier van school gemist? U kunt het aanvraagformulier ook hier downloaden.

Een team van kundige vrijwilligers zorgt voor een correcte begeleiding tijdens deze besloten avonden.

Regelmatig hebben de disco's een thema; dit wordt tijdig via de facebookpagina (in onderhoud) of

website van Groep 8 Disco bekend gemaakt.

De zaal gaat open om 19:30 uur en het einde is om 21:30 uur.

De kosten voor deze avond: entree € 3,00 (2023)

(graag gepast contant betalen, geen pin)

De consumpties worden tegen vriendelijke prijzen geleverd door Jongerencentrum De Koe en betaald met munten.

Dit zijn de prijzen: frisdranken € 1,70 snoep € 1,00

Combideal: € 5.00 (2x snoep + 2x fris)

(prijspeil 2023 en onder voorbehoud van wijzigingen De Koe)

Maximaal toegang voor 185 bezoekers; Vanwege de verhouding kosten/baten is er een minimum van

50 bezoekers, indien lager gaat de disco niet door in verband met de kosten voor zaalhuur en muziek.