Sinterklaas

SINTERKLAAS

De intocht van Sinterklaas, een gebeuren dat in het gehele land gevierd wordt.

Jarenlang heeft Dorpsvereniging Velserbroek deze intocht georganiseerd, met ondersteuning van de lokale middenstand, de winkeliersvereniging Velserbroek en bedrijven die samen zorgden voor een waardige intocht in ons gezellige en mooie dorp.

In 2019 heeft de winkeliersvereniging besloten haar medewerking weer te willen verlenen aan de Sinterklaasintocht in het gezellige winkelcentrum van Velserbroek.

Ook kunnen wij dit jaar  weer een Sintmeeting organiseren in het Polderhuis bij Rinus Otte.

GEEN INTOCHT EN SINT-MEETING IN VELSERBROEK

Helaas heeft Dorpsvereniging Velserbroek, in overleg met de Sint, moeten besluiten geen feestelijke intocht te houden en een persoonlijk contact te hebben met de vele kinderen uit Velserbroek.

De coronamaatregelen die nog steeds van kracht zijn met o.a. de coronacheck-app zijn een te grote drempel gebleken voor de organisatie van dit kinderfeest in Velserbroek.

Voorzitter Jacqueline Staats heeft dit vandaag bekend gemaakt tijdens een uitzending van RTVNH.

Klik HIER om deze uitzending terug te zien op NH Nieuws.